2012. június 14., csütörtök

Daku Katalin



Kezdetek 

Első osztályos voltam amikor nagymamám Singer varrógépje mellé ültem és megpróbáltam varrni.
A fiókja megannyi kincseket rejtett: csipkék, gombok, paszpolok... 
E közben az édesanyám  meglepett egy különleges könyvvel: 
Hogyan varrjunk ruhát a babánknak?
Innen a kötődésem a varráshoz. 
Az élet azonban más területre sodort (vegyészet)
de visszataláltam a gyökerekhez.


Mindennapjaim
  
 Korán kelő vagyok, szeretem a csendet, nyugalmat. 
Ilyenkor szoktamalkotni a „Katica Foltvarró Műhelyemben”. 
Szabok, varrok és tervezek vagy éppen kiállításra, megrendelésre készítek munkákat.

 
Terveim 

Már 10 állatfigurás bábomat a Képző és Iparművészeti Lektorátus lezsűrizte. 
Most alakokat, karaktereket szeretnék megformálni: 
anyóka, apóka, postás, rendőr... 
Minden évben indulok a Győri Nemzetközi Babakiállításon, 
ez évben az önálló tervezésű babák kategóriájában III. díjas lettem.

 
Hitvallás

Minden amire szükséged van, mélyen benne él és várja, hogy megmutatkozhasson.
Csak maradj csendben és adj időt, hogy ami belül van megtalálhasson téged.



Daku Katalin 
Foltvarró, báb és textiljáték készítő.

http://katicamuhely.info
katica.fmuhely@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése